Tuesday 14 June 2011

CHAPTER 19

tadi aku smpai2 sekolah jewk aku tgk meja aku kene conteng...aku mengmok lah..aku memang pantang kalau org conteng meja aku.....tapi aku rasa org yang conteng meja aku tu kenal aku...because, dye ad tulis i'm new ain..org yang tertentu jewk yg tahu psl bende tu.....hmmm......



tadi kat kelas aku dh mcm org gile...hahahahaah..aku asyik ketawa jewk...tibe2 terkenang masa form 2 and 3..hahahhahaha...lawak gile...rasa mcm nak patah balik jewk ...tapi tu amat mustahil.....kalaulah aku ada kuasa untuk menghentikan waktu...alangkah bestnye....aq dah tahu aku nak menghentikan waktu kat mana....waktu2 yang aku sentiasa gembira...waktu yang membuat aku sentiasa tersenyum..waktu yang tiada kesedihan...tapi tu sangat-sangatlah mustahil......

thankx untuk kwn2 aku yang sentiasa buat aku tersenyum :)....ketawa..thankx sgt2...dengan adanya korang aku lupe tentang semua masalah aku......

congrates to you....hope u will success in your exam.....i will always pray for you....
if that what you want....i respect your decision.....hope you happy with you life now

No comments:

Post a Comment