Saturday 18 June 2011

CHAPTER 26

ASSALAMUALAIKUM

to all my beloved friends, i'm really sorry
aku tak sedar apa yang aku buat, aku tak sedar aku telah menyakiti hati korang, aku mintak maaf sebab pernah meninggikan suara atau mengecilkan hati korang, please bagi aku second chance untuk berubah, tolong aku menjadi ain yang dulu, ain yang sentiasa ketawa, ain yang sentiasa buat kawan2 dia ketawa, ain yang selalu membela kawan2 dia,

RAFIQAH HAKIMA
i'm so sorry, i really didn't mean it, please give e second chance, aku dah banyak buat salah kat kau, aku degil keras kepala, aku tahu, aku mintak maaf, bantu aku untuk kembali kepada ain yang asal, aku mintak maaf, please jangan tinggalkan aku, aku tahu kau buat semua ni sebab kau sayang aku, kau tak nak masa depan aku hancur

NUR FARHANA
aku mintak maaf, walaupun kau pernah tampar muka aku pon aku tak sedar lagi kan, mungkin dulu aku terlampau bodoh, maafkan segala kesilapan aku yang lepas,maafan aku, bantu aku untuk kembali, i'm so sorry

NUR AFIQAH ZAHIRAH
i'm so sorry, walaupun kau pernah cakap aku bodoh,tapi aku stii buat bodoh jugak,maafkan aku sebab pernah marah kau balik, sepatutnye aku bela kau bukan mara kau, aku mara kau dengan alasan "KAU TAK TAHU APA YANG AKU RASA, AKU YANG MELALUINYE BUKAN KAU"...aku mintak maaf..

IMANE HAKEEMAH
aku mintak maaf, aku rasa dah berbuih dah muut kau bagi nasihat kat aku, tapi aku tak pernah nak dengar, aku rasa dah berjua kali ko suruh aku "BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH" tapi aku still buat bodoh, aku tak pernah dengar nasihat kau.

ZHARIF ZUHAIR
I'M REALLY REALLY SORRY...aku rasa dah banyak kali aku buat kau sakit hati, aku tahu kau dah kecil hati dengan aku,  aku mintak maaf, please maafkan aku, bantu aku untuk menjadi ain yang dulu, aku harap kau still nak jadi best friend aku...aku betul2 mintak maaf..

PLEASE JANGAN TINGGALKAN AKU, MAAFKAN SEGALA KESILAPAN AKU, AKU TAHU KORANG TAK SUKA TENGOK AKU BERSEDIH, AKU TAHU KORANG NAK TENGOK AKU BERJAYA, AKU TAHU, BANTU AKU...

No comments:

Post a Comment