Thursday 2 June 2011

CHAPTER 13

ASSALAMUALAIKUM

kenape??? kenape??? kenape???
kehidupan aku memang selalutak menyeronokkan....
T.T     T.T     T.T     T.T     T.T     T.T    T.T     T.T
sekarang aku rasa sedih sangat....sedih sangat.....
rasa macam nak nangis.......memang dah nangis pon......
lepas satu masalah....satu lagi yang datang....
orang yang selalu bagi aku semangat dah pergi meninggalkan aku..
dengan sapa lagi aku nak mengadu..dengan sapa???
tell me what i have to do.......
diri aku ni memang tempat untuk menyakiti ke.....
is it true???? anybody can tell me......
:(     :(     :(     :(     :(     :(     :(     :(     :(     :(
maybe ...
dah takdir aku.........
merasa bahagia hanya untuk seketika.......
kenapa asyik aku jewk yang kene??
why me??why me???why me???
i just don't get it...
kenapa aku mesti menanggungnye seorang diri......kenape????
tak sape boleh paham perasaan aku sekarang....
tak de sape yang boleh meringankan beban aku...
aku kene tanggungnye sendiri...
yeah..i have to bear it myself....
T.T    T.T    T.T     T.T     T.T     T.T    T.T      T.T   
hanye lagu jewk yang boleh menenangkan perasaan aku......
hanye lagu yang boleh mententeramkan perasaan aku.....
everyone gonna leave me alone....
sume orang nak tinggalkan aku sendiri.........
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i feel so stress right now....yeah soooooo stressssssssssssssssssssssss.........................................................

No comments:

Post a Comment