Saturday 25 June 2011

CHAPTER 43

assalamualaikum,
this vacation and destination really2 hurt me...why, i can't let it go...i just don't understand with myself..

alhamdulillah kaki aku semakin pulih, tadi aku tak jadi nak swimming, aku just stay kat tepi kolam dan menikmati suasana, secara tak disengajakan, kenangan lampau kembali dalam ingatan, aku hanya termenung di tepi kolam..

sambil menikmati suasana senja, walaupun kenangan itu merupakan kenangan manis, tetapi kini ia menjadi sesuatu yang amat menyakitkan. sangat2 menyakitkan.....

ini blog aku, aku boleh tulis apa yang aku suka kat dalam blog ni, tapi maaf tak semua bende aku boleh tulis kat dalam ni, harap maaf

hanya orang terdekat aku yang tahu tentang masalah aku....
sekarang aku sedang menulis blog sambil mendengar lagu...............

No comments:

Post a Comment