Sunday 26 June 2011

CHAPTER 47

assalamualaikum

pagi yang indah, aku di balkoni sambil melemparkan pandangan ke laut yang tenang, dengan diselubungi kabus tebal, sungguh tenang hari ini, tapi kenapa hati aku ini tidak setenang keadaan ini
sesuatu sedang mengganggu fikiran aku, hari ini merpakan hari terakhir di hotel ini, kini aku akan meninggalkan kenangan itu disini, apabila aku berkunjung kembali ke hotel ini , aku akan kembalikan kenangan itu

kini alam turut bersedih untuk aku, dengan tiba2 hujan turun membasahi bumi, mungkinkah hujan ini menggambarkan diri aku yang sedang menangis di dalam hati.

mungkinkah selepas ini hidup aku akan berubah? ye, aku harus berubah demi untuk menjamin masa depan aku,walaupun keputusan aku pada peperiksaan pertangahan tahun yang lepas ini sangat2  tidak memuaskan, seperti air terjun yang jatuh dari atas ke bawah, aku tidak sanggup untuk memberitahu kepada ibubapa aku, aku tahu mereka tentu akan kecewa denga aku.

itu sahaja daripada aku.

No comments:

Post a Comment