Tuesday 21 June 2011

CHAPTER 33

assalamualaikum

omg tadi masa kat sekolah nak pegy chem aku dah rasa lain macam ngan kaki aku tau, tapi aku just ignore je lah, lpas tu tadi masa balik chungky ngan rafiqah and imane aku memang ada rasa sakit sikit je lah,
masa nak naik tangga imane berpaut kat aku , dengan tak disengajakan aku pon terjatuh,

bapak ar!!!  sakit gler kaki aku, lps beberapa minit aku ingat kan tak de pape, aku pon jalan lah mcm biase, masa kat rumah afiqah tetibe kaki aku jadi bengkak, urat sume keluar, memang sakit ar, pas2 afiqah terlanggar kaki aku memang rasa macam nak jerit lah, tapi memang dah jerit pon, sakit siot,

nampaknye esok aku pergy sekolah pakai slipper lah jawabnye..hmm..tak dapat lah aku pj esok..sedyh nye, boring seh..

kaki pulak buat hal...sakit babe...susah lah aku nak jalan esok.....

No comments:

Post a Comment