Monday 20 June 2011

CHAPTER 30

assalamualaikum.

tadi pergi makan kat mc d, ngan kawn2 aq,
masa nak pegy tu aku naik bas. and masa otw tu, sampai kat bustop sekolah, guess what, aku terserempak ngan dia, hmmm

pastu pergi lah trus ke mcd..aku ingat aku yang paling lmbt rupanye, aku yang paling awal, tahu aku kuar lambat2, x de lah kelam kabut sangat an, anak2 dara tu lmbat bersiap...hmm, jenuh mennggu,
pas2 mkn lah GCB, dah mkn mcd, lepak2 jap, pas2 mama rafiqah dtg. tinggal lah aku berdua ngan teet..jgn risau budak pompuan ye...kita orang mkn cake , aku mkn oreo chesse cake and si teet mkn resberry chesse cake, hahaha jangan jeles...hehehe

and abang sham still membebel sampai sekarang buruk gler muke dia, hahaha, aku just buat bodoh je lah abeh nak buat mcm mana lagi an..

pas2 aku try nama and sifat saya tu, saje nak try2..bende tu man tag jewk nama2 org, hampir setengah jugak lah aku tak kenal...hmmm..wat eve larh...tapi aku dah perbetulkan ar..hahaha

hmmm..that's all from me...

No comments:

Post a Comment