Thursday 23 June 2011

CHAPTER 38

assalamualaikum

hmm,ibu ta masak, dah agak dah, sebab tu aku tak suke balik awal sebab tak ada bende yang boleh dimakan kat rumah
tadi aku makan maggi and hotdog cheesse..ok lh daripada tak de an..

sekarang ada 2 pilihan
a) ikut ayah pergi melaka untuk kenduri kahwin, duduk di hotel mahkota prade
b)pergi sukaneka kat sekolah and enjy bersama kawan2
yang mana patut aku pilih??? dua2 best.....hmmmm

akhirnye hari ni aku jumpe ayah, dah 4 hari aku tak dapat na jumpe ayah, miss him so much,hehe
tadi katsekolah memang boring tahap yang kritikal, masa chem tadi aku tidur sedap gler.. pas2 masa balik takde seni,yahoo!!!
haha..tapi aku kene susun meja kat dalam kelas nasib aik rafiqah and afiqah tolong, thankx korang,tapi afiqah pukol 2 dah kene balik, it's okay, then pukol 2.20 baru aku and rafiqah siap kemas, kitaorang pergy beli air kat kantin

ridhwan asyik tanye aku sehat ke tak...aku cakaplah tak , tapi memang betul ekh aku tak sehat, kan kaki aku sakit,hmmm

kaki, 1 lagi masalah aku
aku: wey kaki bila kau nak baik?? susah aku nak berjalan tau
kaki: macam mana aku nak baik kalau kau asyik nak berjalan, tulah sapa suruh kau pegi main tenis semalam , pdan muke kau
aku: owh, haha, best lah aku tengok diorg main tenis so aku pon join lah, hehe sorry
kaki: sendiri buat salah nak marah kat aku pulak..=='

tulah kisah aku dan kaki, hehe
bye
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment