Monday 6 June 2011

CHAPTER 15

ASSALAMUALAIKUM

lagu ni sedih sangat... i really2 love this song
bila aku dengar lagu ni aku akan menangis...
lagu ni sedih sangat...lagu ni ada kena mengena ngan aku..tapi tak semua ar....sikit jewk..
BUT seriusly lagu ni memang satu-satunye lagu yang boleh wat aku menangis...
kalau korang nak tahu apa yang aku rasa...
dengar lagu ni....fahami lirik lagu ni.....
and hayatinya...
tulah apa aku rasa.............

BERUBAH -ERRY PUTRA-
OST NORA ELENA

berikan aku waktu
untuk bersamamu
meniti hari


tak puas bagiku
dan kau pun berlalu
tinggal ku sendiri
gelap seluruh jiwaku


ku ingin benar
bersama denganmu
dan kau pun menjauh
tiba-tiba kini kau telah berubah
apakah salahku


engkau yang ku kenali
dan kini menjadi
insan yang lain


dulu kau berjanji kan
hidup semati meniti hari


semuanya telah berakhir


*ku ingin benar
bersama denganmu
dan kau pun menjauh
tiba-tiba kini kau telah berubah
apakah salahku


semuanya telah berakhir

(ulang*)


hope you guys know what  i feel.........
jangan paksa aku buat bende yang aku tak boleh nak buat........
mungkin korang tak de kat tempat aku...sebab tu korang tak tahu apa perasaan aku, bile aku kene buat apa yang aku tak boleh nak buat.....
aku tahu, 
korang risau tgok keadaan aku, korang marah kat aku...aku tahu
aku yang rasa sakit bila aku tak dengar cakap korang...i know.....
tapi selagi aku boleh telan...aku akan telan..
walaupun kadang2 aku fed up, marah...dengan diri aku
tapi tu semua sekejap jewk...i know....
mungkin aku memang bodoh........tapi amat2 susah untuk aku lakukannya....
sakit sangat3..........memang sakit.........
BUT i will try...i will......
but don't force me..............i think i know what to do..
insyaallah Allah akan bukak mata aku.....dan tunjukkan keadaan sebenar....


ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment