Sunday 10 July 2011

CHAPTER 60

assalmualaikum

sorry abang, adik bukannya nak jadi kuang ajar ngan abang, adik cuma tak suka orang paksa adik buat bende yang adik tak suka, abang pon tak suka kan kalau orang paksa abang buat bende yang abang tak suka.

bande yang abang suruh adik buat dah keterlaluan untuk adik lakukan, adik tak suka dipaksa,
adik harap abang faham kehenak adik.


tadi aku ikut ibu pergi pasar bestmart, rupa-rupanya wujud jugak ayam warna hitam kan, baru aku tahu, hahahaha
apalah agaknye rasa ayam warna hitam tu kan, yang membuatkan aku tertanye-tanya adalah, 
macam ana ayam tu boleh jadi warna hitam?? pelik aku, hahaha, pastu aku terjumpe ikan buntal yang telah dikeraskan, tajam jugak duri dia, ish3, kuasa Allah kan

di tempat aku semakin mendung, guruh pon dah berbunyi, baju sekolah belom basuh lagi, kasut sekolah pon belom basuh, bilik belom mop, bilik belom vacum, baju2 belom basuh, buku belom kemas
banyak nye kerje, biaselah perempuankan, kalau lelaki senang, semua mak buat kan


No comments:

Post a Comment