Sunday 10 July 2011

CHAPTER 59

assalamualaikum

saat aku lena dalam tidur ku, tiba2 bunyi azan berkumandang, alarm aku lah, time untuk solat subuh, aku mengatur langkah ke suis lampu dan membukanye, aku mencapai tuala di penyidai, dan tros masuk ke dalam bilik air untuk membersihkan diri, kemudian aku menunaikan kewajipan sebagai seorang muslimah.

setelah selesai menunaikan solat, aku kembali ke tempat ku beradu, dan aku cuba untuk melelapkan mata, alhamdulillah aku berajaya melelapkan mata aku, tapi tidak selena malam semalam

apabila jam menunujukkan tepat pukul 9, aku dengan malasnye mengatur langkah, sekali lagi aku mengatur langkah tetapi kali ini bukan untuk membuka lampu, tapi untuk menghidpka suis laptop, hahaha, sengalkan, lek ar, hujung minggu jewk aku boleh online.

mak ai!! ayat aku tak leh bla seh , hahahahahahahahaha


No comments:

Post a Comment