Sunday 27 May 2012

CHAPTER 169

assalamualaikum

hari ini 27 mei 2012
selamat bertunang kak fatin
hope u guys will celebrate it happily without me

next
malam semalam aku termimpikan orang yang pernah hadirdalam hidup aku, ok lah tak amik port pon, as a friend kan tak kesah, tapi yang best ther's one guy ni handsome lah wey, tapi aku tak kenal dia siapa, hmmm, kalaula aku jumpe dia in reality, aku nak berkawan baik sangat dengan dia, sebab dalam mimpi tu dia baik sangat, dia jaga aku macam adik dia, tu yang aku selalu harapkan, dapat seorang abang yang selalu ada di sisi aku dan menjaga aku.

sekarang ni memanglah aku ada abang tapi abang yang tidak boleh diharapkan, tu nak buat apa, sama je kalau aku x de abang kan,
kawan-kawan aku, hmm, aku tak tahu nak cakap apa, tapi yang pasti sekarang group aku dah tak sekuat macam dulu, friendship kitaorang dah macam apa seh, but what to do, betul cakap orang hidup ni umpama roda kadang kita kat atas kadang kita kat bawah, mungkin sekarang roda aku kat tengah-tengah.

kehidupan mesti diteruskan walauapapun yang terjadi, itu lah kenyataan nya, sampai disini saja coretan aku untuk kali ini

wanna count down
11hour 35 minutes

No comments:

Post a Comment