Thursday 24 May 2012

CHAPTER 165

assalamualaikum

hidup ni akan jadi lebih indah klu kita baik dengan semua orang
tanpa ada musuh
tanpa ada perasaan hasad dengki
tanpa ada perasaan tidak puas hati
memang sangat indah

hidup aku
dah jadi lebih gembira bersama-sama dengan kawan2 aku
hehehhehehe
tak kiralah kawan lelaki atau perempuan
muda atau tua
mereka semua memberikan aku senyuman
yang takkan dapat aku lupakan sampai bila-bila

kau yang memberikan aku senyuaman
kau juga yang memberikan aku tangisan
tapi aku tetap akan inat korang semua sampai bila-bila
segala kenangan pahit dan manis bersama korang akan aku ingat sampai bila-bila

lama kelamaan aku semakin baik dengan semua orang
tiada dendam
tiada perasaan marah pon
hanya perasaan gembira yang akan ada dengan aku bat selama-lamanya
i love you always and forever!

No comments:

Post a Comment