Friday 30 December 2011

CHAPTER 156

assalamualaikum

aku takkan menghancurkan kebahagiaan orang yang aku sayang
sebab aku tak sanggup untuk melihat mereka kecundang
aku tak sanggup untuk melihat air mata jernih jatuh ke pipi mereka
aku tak sanggup melenyapkan senyuman dan tawa mereka
aku tak sanggup untuk melihat mereka bermuram durja

tapi
aku juga takkan akan membiarkan orang lain menghancurkan kebahagiaan aku
aku aku seorang yang ego
pentingkan diri sendiri
tapi itu dri sebenar aku
kalau aku tidak bersifat sedemikian rupa
manusia yang tidak berperikemanusiaan ini akan memijak kepala

aku pernah biarkan orang menyakiti hati aku dulu
ye dulu
kenangan 2011 memang susah untu aku lupakan
macam-macam yang terjadi pada tahun 2011

buat pertama kalinya pada tahun itu aku merendahkan ego aku
aku boleh menjadi seorang yang penyabar
hahahahahha
memang giler lah aku kan

tapi mungkin itu semua kenangan yang tak sepatutnya di kenang
aku teringat kata seseorang itu
''memory deleted''
hahahahahahahahahahahahahahahahahaah


No comments:

Post a Comment