Monday 12 December 2011

CHAPTER 151

assalamualaikum

GOOD EVENING!!
hehehehhehehe
apa khabar semua, sehat ke tak
ceh aku ni excited nak tulis 
macam ada orang nak baca

so what
suka hati aku lah nak tulis ke tak
ada aku kesah
hahhahaha
sorry lah, memang masa cuti skolah wayar aku dah x berapa nak betol
asl cuti skolah je aku tak betol

the truth is
aku miss skolah aku very much
aku miss nak gi kantin nan kawan2 aku
kita org memang slalu rehat sama2
port kita orang kat pondok depan kelas pendidikan khas

klu time rehat memang muke kitaorg kat situ
klu x de kat situ ada kat 2 kelas ni
sama ada kelas 4sc2 atau 4sc4
tu tiga jelah x de kat tempat lain

what happen to me??
nothing much
just jalani kehidupan seperti biase
aku just duduk kat rumah
dan tolong ibu buat kerja rumah sikit2

it's real
aku dah jarang gune phone
aku dah mcm mlas nak guna lagi
untuk apa aku pegang phone mcm yang slalu aku buat dulu
membuang masa, tenaga dan duit aku je
lagi satu aku asyik berkepit je ngan lappy aku
sekarang aku tengah gile kan movie harry potter
aku nak tengok dari first sampai akhir
 so hidup ni kita kene enjoy

enjoy, enjoy jgak 
tapi jangan lupa dengan kewajipan kita sebagai seorang islam

No comments:

Post a Comment